הורשעו תושבי מזרח י-ם שרגמו באבנים תינוקת בת שבעה חודשים

אליהו גרין No Comments on הורשעו תושבי מזרח י-ם שרגמו באבנים תינוקת בת שבעה חודשים

שני צעירים ממזרח ירושלים שיידו אבנים לעבר רכב של משפחה בשכונת א-טור בירושלים ביום ירושלים, פגעו בבתם התינוקת בת ה-7 חודשים ופצעו אותה בפניה – הורשעו היום בביהמ"ש המחוזי בירושלים בעבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, יידוי אבן לעבר כלי תחבורה וחבלה במזיד ברכב ממני גזעני

בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (שני) את מחמד סביתאני ומחמד אבו אלהווא, תושבי ירושלים, בגין ביצוע מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה ועבירות נוספות, וזאת לאחר שיידו אבנים לעבר רכבם של בני משפחה בעלת חזות יהודית ופצעו את בתם התינוקת.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, לפני כשנה, ביום ירושלים, נסעו בני משפחה בעלי חזות יהודית בשכונת אטור שבירושלים מכיוון הר הזיתים לכיוון הר הצופים. אב המשפחה נהג ברכב, לצידו ישבה אשתו ובמושב האחורי מאחורי הנהג ישבה בכיסא בטיחות בתם התינוקת, שבמועד האירוע הייתה בת שבעה חודשים. בשלב מסוים של הנסיעה, עקב עומס שהיה בכביש, נאלץ אב המשפחה להאט את מהירות הנסיעה. הנאשמים שנסעו בנתיב הנגדי לנתיב הנסיעה של המשפחה, הבחינו במשפחה, ירדו מרכבם והחלו ליידות אבנים לעברה. אחת האבנים פגעה בפניה של התינוקת ולאחר מכן נחתה על בטנה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמה לתינוקת פציעה בראשה.

במענה לכתב האישום טענו הנאשמים כי מעשיהם לא נכללים בהגדרה של מעשה טרור וכי אין לייחס להם עבירה זו. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד בני ליבסקינד, טענה כי הראיות מבססות בבירור את המעשים אותם ביצעו הנאשמים.

לבסוף, ביהמ"ש הרשיע את הנאשמים בעבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, מעשה טרור של יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה וחבלה במזיד ברכב ממניע גזעני וקבע כי "לא מצאתי לקבל את טענות הנאשמים ביחס להתקיימות העבירות המיוחסות להם בכתב האישום. שכן, כל יסודות העבירה, הן העובדתיים והם הנפשיים מתקיימים".



0 תגובות